n l?der?vre med texturerade accent

n l?der?vre med texturerade accent

Postby caicai2017 » 2018-05-25 03:55

Nike Free x Metcon kombinerar flexibiliteten och komforten hos Nike Free med h?llbarhet och stabilitet hos Nike Adidas Yeezy Boost 350 Dámské Metcon - en kombination Cristiano Ronaldo ?nskad i en Nike Training sko.

Nike Free CR7 x Metcon talar om Ronaldo's otroliga fokus, o?ndlig uppm?rksamhet p? detaljer och fullst?ndigt engagemang f?r tr?ning f?r att vara hans Nike Roshe Run Dam b?sta.

Ronaldo valde vit som den prim?ra f?rgen eftersom den ger en ljus, frisk k?nsla och f?rkroppsligar den energi och anda han beh?ver f?r sin tr?ning, s?ger han. Hans Nike Air Max 1 Femme favoritf?rg, isbl?, visar sig i detalj p? TPU-buret och handshelskl?mman. Adidas Superstar Mujer Den nya logotypen p? buret inspirerades av ett gammalt portugisiskt navigationsverktyg som hyllar Ronaldos nationella arv. Hans signatur framtr?der p? Nike Air VaporMax Dámské strumpfodret och m?rket CR7 ?r pr?glat i premium l?der vid h?l och tunga.

Skon Nike Air Max 90 Womens kommer att finnas tillg?nglig 26 maj p? nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare. Nike firar Serena Williams '?terkomst till Paris lera med denna Nike Air Max 1 Dam specialutg?va Nike Blazer. Skorna har Serenas SW-logotyp p? fl?kten och tungan, samt en l?der?vre med texturerade accenter.

Begr?nsade kvantiteter av Nike Blazer Mid SW kommer att vara tillg?ngliga fr?n och med den 24 maj i Europa Nike Air Max 2017 Mujer vid en speciell popup-butik i Paris och v?lja ?terf?rs?ljare s?v?l som i Nordamerika via SNKRS. Nike Air Max Plus slog hyllor 1998 och lanserades i globala popularitet med sin dristiga design och innovativa tillverkningsbakgrund. Adidas Superstar Dámské černé Nike Mercurial sl?pptes ocks? 1998 och satte snabbt standarden i elitfotbollsutrustning. B?da skorna lockade en kultliknande f?ljd i v?steuropeiska kretsar, inklusive Nike Air Huarache Femme idrottare som s?g ut att suddas ut i stilen mellan t?ltet och Nike Air Max 90 Femme Rose gatorna.

"F?rsta g?ngen jag s?g TN, var den buren av min storebror och hans v?nner i mitt grannskap", s?ger den franska internationella fotbollsspelaren Ousmane Nike Air Max 90 Dam Dembélé. "F?r Mercurial var det p? TV i en Nike-annons. Som m?nga kallade jag och mina v?nner TN, "La Requin." "
caicai2017
Regular member

Return to Announcements