t handlar Skechers f?r 75% rabatt.

t handlar Skechers f?r 75% rabatt.

Postby caicai2017 » 2018-06-11 01:56

B?da dessa f?retag faller solidt utanf?r "Br?ckliga" l?gret. Trots att Nikes skuldbelastning ?r betydligt st?rre - i f?rh?llande till sin kassaposition - som Skechers, borde f?retaget inte ha n?got problem att g?ra betalningar p? den skulden. Under det g?ngna ?ret m?ste Nike g?ra Nike Air Max 90 Damen en stor $ 1,2 miljarder betalning p? sin skuld. Men mellan 2014 och f?rra ?ret har den Nike Air Presto Dammest som den har f?tt ?gna sig ?t att betala den nuvarande delen av l?ngfristig skuld 330 miljoner dollar. Det ?r en siffra som l?tt t?cks av f?retagets fria kassafl?de.
Men Skechers ?r klart ?verl?gset, om en kris skulle drabbas. Inte bara ?r skuldbelastningen mycket mindre - i f?rh?llande till kontanter vid handen - men den har ocks? en j?mn niv? av fria kassafl?den f?r Adidas Superstar Damen Pink sin storlek. Kanske viktigast ?r att om en nedg?ng skulle sl? i dag skulle Skechers ha friheten att k?pa tillbaka sina aktier till billigare priser eller till och med f?rv?rva popul?ra nystartade f?retag som kan handla med betydligt deprimerade priser.
P? grund av sin nuvarande skuldbelastning, h?ngivenhet att betala utdelning (mer om det nedan) och det faktum att f?retaget ?r s?Adidas Superstar Mujer Rosa stort att sm? f?rv?rv knappt skulle flytta int?ktsn?len, skulle samma m?jligheter inte vara Nike Air Max 2017 Femme n?rvarande f?r Nike. denna fasett ?r dessa tv? j?mnare matchade. I f?reg?ende avsnitt var Nike h?ngivenhet att betala utdelning ett varum?rke mot f?retaget. H?r ?r det en f?rdel; Medan utbytet p? 1,2% idag inte ?r s? mycket att skriva hem om ?r utbetalningen mycket h?llbar, eftersom den bara ?kar h?lften av f?retagets fria kassafl?de. Det betyder att det finns mycket Adidas ZX 750 Mujer utrymme f?r tillv?xt i framtiden.
Men Skechers handlar f?r billigare eller proportionella f?rh?llanden ?ver hela linjen. I slut?ndan ?r tiebreaker PEG-f?rh?llandet, vilket ber?ttar hur dyrt ett lager ?r i f?rh?llande till tillv?xten. P? s? s?tt handlar Skechers f?r 75% rabatt. En stor del av detta beror p? att lageret led av den ovann?mnda f?rs?ljningen i april medan de l?ngsiktiga Nike Air Max 2017 Damen tillv?xtutsikterna f?r bolaget f?rblir i stort sett of?r?ndrade. P? grund av det ger jag Adidas ZX 700 Dámské nicka h?r till Skechers.So d?r har du det: Nike har en starkare vallgrav runt den, det ?r om?jligt att ignorera den starka balansr?kningen och det billiga priset som Skechers handlar f?r just nu . Det ?r sagt, jag ?r aldrig s?rskilt optimistisk med f?retag som ?r beroende av varum?rkesv?rde ensam f?r sin vallgrav, vilket ?r anledningen till att jag inte ?ger n?gon av Adidas Superstar Damen dessa f?retag - och jag ?r inte villig att g?ra ett "b?ttre" samtal p? dem i min CAPS-profil.
Om du m?ste v?lja mellan dessa tv?, skulle jag g? med Skechers. Men jag tror att det finns b?ttre st?llen att investera dina l?jliga pengar idag.
De delade bara vad de tycker ?r de tio b?sta aktierna f?r investerare att k?pa just nu till medlemmarna inom deras service Motley Fool Stock Nike Air Vapormax Damen Advisor ... och Nike var inte en av dem! Det ?r r?tt - de tror att dessa 10 aktier ?r ?nnu b?ttre Adidas Yeezy Boost 350 Dámské
caicai2017
Regular member

Return to Announcements