die zowel overdag als 's nachts gedragen kunnen wo

die zowel overdag als 's nachts gedragen kunnen wo

Postby caicai2017 » 2018-07-03 02:03

The Chuck Taylor, ik dacht meteen: 'We moeten de Nike Swoosh op de Chuck Taylor zetten en dat onmogelijke product aan de kinderen geven' ', zei hij. "Er zijn regels die moeten worden gevolgd en er moeten regels worden overtreden en u moet de regels creatief overtreden."

Abloh vervolgde: "Omdat dit een enorm bedrijf Nike Air Max 1 Womens is, kunnen we niet zomaar emblemen gaan uitwisselen en een hele generatie verwisselen over wat wat is. Als je in de fijnere details van die schoen opmerkt, is mijn oplossing - die ik het eerste nee liefheb, omdat het me een strategie geeft om hetzelfde idee door te krijgen Nike Roshe Run Homme - dat er een Swoosh was en ik verwijderde Nike Air Odyssey Femme het en sneed de Nike-label dat op alle schoenen staat. Het is er technisch gezien niet, maar het is er wel. "Zoals de Amerikaanse mode langzaamaan meer casual is geworden, zo ook schoeisel. Die trend is vooral zichtbaar geworden in de verkoop van sneaker voor dames, die in 2017 met 37 procent is gestegen in de VS. Ondertussen is de verkoop van hoge hakken met 11 procent gedaald in dezelfde periode, volgens de Retail Tracking Service van de NPD Group.

Merken als Nike, Adidas, Dr. Scholl's, Roxy, Puma, Steve Madden Nike Air Max 2017 Femme en UGG zijn slechts een paar van de namen die het voordeel krijgen dat vrouwen comfortabeler schoeisel aantrekken. De trend is tweeledig: consumenten willen comfort en er zijn meer opties in alle schoencategorie?n. Het wordt een soort van basisconsumentenbehoefte om comfort Adidas Deerupt Womens te hebben en de wens om comfortabel te zijn, omdat Nike Air Max 2017 Damen iedereen zo druk bezig is en rondrent, "Beth Goldstein , Uitvoerend directeur van NPD en analist voor mode schoenen en accessoires, vertelde CNBC.

"Merken die zich richten op comfort doen het beter, omdat dat zeker iets is dat vrouwen van alle leeftijden willen," zei ze. De sneakertrend zal waarschijnlijk de komende jaren doorgaan in de dubbele cijfers, voegde Goldstein eraan toe, omdat het meer een lifestyle-keuze wordt. Anderzijds vallen sky-high-hakken - schoenen met hakken van drie inch of meer - het Nike Air Huarache Womens snelst weg, zei Goldstein. , omdat consumenten aangetrokken worden tot één paar schoenen die zowel overdag als 's nachts gedragen kunnen worden. Zelfs voor geklede gelegenheden worden sensibele hakken steeds populairder, aldus de analist.

Maar het is niet vanwege een gebrek Nike Air Odyssey Womens aan keuzes op de schoenenafdeling. De detailhandelsinventaris van hoge hakken is in 2017 met 28 procent gestegen, vergeleken met het jaar ervoor, aldus Edited, een marktonderzoeksbureau. "Ik denk niet dat het zozeer een afwijzing is op hoge hakken als wel dat het er is. veel alternatieven ", zegt Gerald Storch, CEO van Storch Advisors, een adviesbureau in de detailhandel. Hij zei dat vrouwen eigenlijk meer schoenen kopen - alleen in verschillende categorie?n.

"Vrouwen dragen nog steeds hoge hakken voor fancy evenementen," zei Storch, die ook heeft gediend Nike Air Max Classic BW Dames als vice-voorzitter van Target. Adidas Stan Smith Damen Sterker nog, de hausse in verstandige schoenen is een manier geworden voor consumenten om hun persoonlijkheid uit te drukken, voegde hij eraan toe.

"Je kunt mannelijkheid laten zien, je kunt vrouwelijkheid laten zien
caicai2017
Regular member

Return to Announcements