ypen var den avg?rande callouten, den f?r

ypen var den avg?rande callouten, den f?r

Postby caicai2017 » 2018-12-13 07:03

Innan presentationen hade han och Nike Sports Marketing Exec Howard White flugit till Chicago f?r att Nike Epic React Flyknit Donne tillbringa en dag med den d?varande 24-?rige Jordanien, tr?ffade honom p? sin l?genhet och skuggade tillsammans f?r en tid han hade med en n?rliggande kostymdesigner.
"Det var fantastiskt att titta p? honom med de h?r kostymerna," sade Hatfield. "Han plockade ut material, och han sa bokstavligen:" Jag gillar Nike Air Max 90 Womens inte det h?r skottet. Vad kan vi g?ra som ?r annorlunda? " Han var mycket involverad i processen. "
Den Nike Air Max 90 Donne Rosa erfarenheten ledde Hatfield att tro att Jordanien kunde ge allvarliga insatser om utformningen av hans tredje sko.
hade en riktigt bra k?nsla av stil, s?ger Hatfield. "Jag tror inte att n?gon i branschen hade f?rst?tt att det fanns idrottare som kunde vara sanna medarbetare."
Hatfield Nike Air Max 270 Womens gr?vde igenom nya material broschyrer, eyeing exotiska texturer helt nya till basket-sko v?rlden medan du letar efter en mer inbruten och rik tumbled l?der f?r ?vre. Han visste ocks? att Jordanien sannolikt skulle f?redra en mid-cut sko, som erbjuder en kombination av mer r?rlighet www.heinohellwig.de och skydd. Efter att ha g?tt Jordanien genom sina m?nga inspirationer - den lyxiga, elefanth?rtexturen som accentuerar skoens t? och h?l och den ?terkomsten av en svart Nike Air Pegasus 89 Damen f?rgv?g som hade gett industrin och ligan p? den f?rsta Air Jordan - Hatfield drog ur provet. Tungan "Jumpman" Nike Air Max 90 Essential Femme -logotypen var den avg?rande callouten, den f?rsta g?ngen den hade inf?rlivats p? en Air Jordan-sko.
"N?r jag plockade upp skomet tog Michael det fr?n mig och b?rjade titta p? det," sade Hatfield. "Han var i d?ligt hum?r, och sedan 20 minuter senare hade han skon i hans h?nder och Nike Air Vapormax Womens hans k?rlek till design och hans k?rlek till processen som vi hade g?tt igenom, kom allt tillbaka till honom."
Hatfields beslut att leda med Jumpman-logotypen satte seriens designriktning och raderade Jordans grumlighet och oro vid tiden. Trettio ?r senare har logotypen blivit den definierande symbolen f?r en av de mest p?tagliga varum?rkena i skodon, vilket motsvarar mer ?n 3 miljarder kronor per ?r. Detta beslut var en del av Hatfields Nike Air Max 90 Womens Black ?nskan att ramma Air Jordan 3 runt Jordanien som en ikon v?rdig av sitt eget varum?rke, n?got som skulle bli verklighet ett decennium senare.
"Trots att jag inte visste honom s? bra tyckte jag att det skulle vara j?ttebra att prata med MJ om att ha sitt eget varum?rke," sa han. "Men jag var i konflikt, jag trodde att Swoosh s?g bra ut p? skon. Den var avsedd att ha en Swoosh - det ?r d?rf?r det fungerar, Nike Air Max 90 Womens det finns en bra plats f?r den. ? andra sidan hade jag Jumpman-logotypen och visste att det skulle vara r?tt f?r skon. "
"Det var en v?ndpunkt," sade Hatfield. "I sista ?gonblicket valde jag att l?mna Swoosh och g? med Jumpman. Det var ett argument med n?gra m?nniskor i marknadsf?ring Nike Air Max 270 Donne d? jag sl?ngde dem ett ben och satte Nik
caicai2017
Addicted member

Return to Announcements