n naar kopers in de Verenigde Staten.

n naar kopers in de Verenigde Staten.

Postby caicai2017 » 2018-12-24 03:46

Een grwww.denisbensimon.froep die naar verluidt meer dan 300.000 paar nep Nike Air Jordan-sneakers naar New York en New Jersey hadNike Air Max 90 Womens gesmokkelAdidas ZX 750 Mujerd, werd dinsdag opgeblazen door Homeland Security Investigations en NYPD-detectives.
Meer dan 42 containers met de beroemde sneakers reisden tussen januari 2016 en juli 2018 vanuit fabrieken in China via Port Newark.
Air Jordan sneakers kunnen overal van honderden tot duizenden dollars ophalen, afhankelijk van het model. Veel van de knock-offs van Nike weerspiegelden echte Air Jordans die momenteel voor ongeveer $ 190 per paar verkopen, aldus HSI-functionarissen. Federale aanklagers zeiden dat het vervalsingsplan Nike minstens $ 73 miljoen kostte.
Vijf mensen werden gearresteerd in het drielandengebied. Mikuki Suen, 43, JiaNike Air Max 2017 Mujern Min Huang, 42, Songhua Qu, 54, Kin Lui Chen, 53 en Fangrang Qu, 31, werden gearresteerd op haNike Air Max 90 Womensndel in kosten van namaakgoederen.
"De vijf beklaagden zouden in dit geval naar verluidt meer dan $ 70Nike Air Vapormax Femme miljoen nep-Nike-Nike Air Max Penny Womensschoenen hebben nagemaakt en deze aan kopers op de Amerikaanse markt hebben verkocht," zei de Amerikaanse advocaat van Manhattan Geoffrey Berman in een verklaring. "Ik prijs onze wetshandhavingspartners voor het helpen bij het brengen van de aanklachten van vandaag, die een duidelijke boodschap sturen aan potenti?le vervalsers:" Doe het gewoon niet "."
Ze zouden naar verwachting eind dinsdag in de federale rechtbank in Manhattan verschijnen.
Ambtenaren noemden de fabrieken of steden in China niet waar de imitatiesneakers werden gemaakt.
$ 55.000 in Counterfeit Air Jordans in beslag genomen op DC Airport
Onderzoekers zeiden dat een vertrouwelijke bron tijdens het maandenlange onderzoek veel aankopen heeft gedaanAdidas ZX 700 Femme. Cartons van nep Air Jordan VII's waren onder degenen die in beslag werden genomen. Fake Air JordanNike Air Max 2017 Femme XI's en XIII's waren ook onder degenen die zouden zijn ge?mporteerd door de ring.
Officieren van justitie zeiden dat de sneakers zijn gelabeld en verzonden als generieke schoenen. Eenmaal in New York voegden smokkelaars naar verluidt bepaalde postzegels, handelsmerken en logo's toe in magazijnen in Queens en Brooklyn. De schoenen worden vervolgens verkocht en verzonden naar kopers in de Verenigde Staten.
De zaak wordt vervolgd door de advocaat van de VS in Manhattan omdat veel van de schoenen in en uit die jurisdictie zijn verscheept. groep die naar verluidt meer dan 300.000 paar nep Nike Air Jordan-sneakers naar New York en New Jersey had gesmokkeld
Veel van de knock-offs van Nike weerspiegelden echte Air Jordans die momenteel Nike Air Max 95 Womensvoor ongeveer $ 190 per paar verkopen
Vijf mensen werden gearresteerd in het drielandengebied in vNike Air Max 95 Mujererband met de smokkel. Ik haat Twitter net zo veel als de volgende persoon, maar ik heb altijd gedacht dat ik ongevoelig was voor de corrupte invloed ervan. Ik vind het jammer om te melden dat ik ongelijk had.
Vorige week zag ik tijdens het scrollen door mijn feed een prominente stem in hardloopmedia dat Nike net de nieuwste versie van de felbegeerde 4% raceschoen had uitgebracht. Er was een gevoel van urgentie in de aankondiging; blijkbaar ging de Nike Zoom Vaporfly 4% Flyknit snel. Het was alles wat ik nodig had om te horen. Binnen enkele minuten gaf ik mijn creditcardinformatie over aan Nike.com en stelde ik een nieuwe, dubieuze PR in door $ 250 uit te geven aan een paar loopschoenen. Ten minste was ik niet de enige lemming die Nike Air Vapormax Womenszichzelf afvuurde van de e-commerce klif, omdat de schoenen dezelfde dag uitverkocht waren
caicai2017
Addicted member

Return to Announcements