itt br?de gillar jag det sista som be

itt br?de gillar jag det sista som be

Postby caicai2017 » 2019-08-07 06:31

Nikes f?rsta livsstil Air enhet, 270, g?r med varum?rkets mjukaste, mjukaste och mest elastiska skum, Nike React, f?r att bilda en ny artikulering av Air Max.
Nike Air Max 270 React forts?tter en drivning f?r iterativ utveckling Nike Free Run 2.0 Damen i Air Max-linjen. Introduktionen av Nike React-teknik resulterar i en smidig ?verg?ng fr?n h?l till framfota (f?rskjutningen reduceras ocks? fr?n f?reg?ngaren) och en energisk skulptur. Skonets ?verdel f?ljer det str?lande formspr?ket f?r verktyget genom att l?gga in-sy-material f?r att spegla en traditionell klipp-och-sy-estetik genom en ny Nike Air Max 2017 Donne konstruktionsmetod.
"Ist?llet f?r att inte sy eller sys p? paneler ?r Air Max 270 React byggd med en bar tack-teknik inspirerad av Element React 87", f?rklarar Dylan Raasch, chef f?r Nike Senior Adidas Ultra Boost Dames Sportswear Design. "Detta skapar det flytande ?gat f?rblir estetiskt. "
Den viscerala styrkan hos silhuetten, s?rskilt verktygets utmattande geometrier, underst?djer skoens potential att b?ra en m?ngd olika visuella uttryck. De f?rsta utg?vorna av Nike Air Max 270 React delar en konsekvent grund i konst Nike Air Max 95 Dames och designhistoria. Varje colorway ?vers?tter en specifik konstn?rlig stil eller r?relse i dess blockering och nyanser. Den fr?msta lanseringen av colorway, till exempel, s?kerst?ller 100-?rsjubileet f?r Bauhaus-grundandet genom att ?terkalla skolans formella studier av asymmetrisk balans. Andra f?rgv?gar belyser utforskningar av geometriska kompositioner, mitten av ?rhundradet-inspirerad f?rgblockering, Nike Air Max 2017 Dames San Francisco psykedelia och mer. Processen f?r att testa skodon f?r skater Alexis Sablone h?nder i det kritiska utrymmet mellan Nike Air Force 1 Dames flick (n?r hon v?nder sitt br?de i luften) och landning . N?r hon fick chansen att arbeta med Converse CONS-teamet p? sin favoritskate-silhuett, One Star Pro, s?g Sablone ut att modifiera tv? detaljer som skulle h?lla j?mna steg med hennes kraftfulla flick: ytterligare grepp och h?llbarhet.
"F?rst ville Nike Air Max 270 Dames jag l?gga till en bit gummi p? t?vampen," s?ger Sablone. ”N?r jag bl?ddrar p? mitt br?de gillar jag det sista som ber?r br?det att vara gummi. Det gummiet f?rb?ttrar greppet, och det hj?lper ocks? skon att h?lla l?ngre - jag tenderar att Nike Air Huarache Donne bl?sa igenom skorna ganska snabbt. ”
Sablone och CONS-teamet skapade en dubbel s?mnad, f?rst?rkt ?gonrad - ett omr?de som ser mest slitage under flip-trick - f?r att f?rb?ttra skos h?llbarhet och ytterligare balans vaddering med styr-greppkontroll. Hennes inflytande p? One Nike Air Max 90 Damen Star Pro f?rb?ttras i en www.laboamberieu.fr lekfullt diskret estetik. Den vita mocka-?verdelen ?r designad f?r b?rbarhet ombord och ombord och ?r v?rd f?r en guldstj?rna, en babybl? sockliner, ?gretth?vande tejp och en guldfolie-insignier som st?mplar “Alexis” p? ?verdelen. Skon anl?nder ocks? i unisex storlek - en viktig funktion f?r Sablone.
"Skateboarding Nike Air Huarache Womens ?r f?r alla," s?ger Sablone. ”Jag har vuxit upp med ?k?kning med mestadels killar hela mitt liv, men jag ?ker skridskor med m?nga flickor ocks?. Jag ?r en kvinna och skon har mitt namn p? det, men jag tror inte att det borde Nike Roshe Run Femme begr?nsas till ett k?n. Storleksstorleken s?ger att det ?r f?r alla ?kare. "
caicai2017
Addicted member

Return to Announcements