beetje aandraaien en zorgt

Tropical, temperate, coldwater, ponds, communities, compatibilities, photos and lots more!

beetje aandraaien en zorgt

Postby Labi1995 » 2018-05-18 01:23

Het samenstellen van een lijst met hardloopschoenen kan een uitdaging zijn. Elk jaar ren ik in veel geweldige schoenen, maar weinigen zijn 100% perfect. Verder zou een schoen die ik niet leuk vond misschien een ideale schoen zijn voor iemand anders, en een schoen waarvan ik hield, was misschien een buste voor Adidas Superstar Womens iemand met een andere pas, kleinere / grotere voeten, enz. Dus wat ik doe is gewoon kies de schoenen die voor mij het beste werkten tussen de vele die ik gedurende het jaar heb geprobeerd.
Dit jaar dacht ik dat het misschien nuttig zou zijn om mijn lijst in de Nike Air Max 90 Femme Rose juiste context te plaatsen door meteen de algemene kenmerken te beschrijven die goed werken voor mij in hardloopschoenen. Ik ga dit jaar mijn lijst niet in categorie?n opsplitsen omdat ik niet veel trailschoenen heb geprobeerd, dus ik zal mijn voorkeuren voor het trainen www.joomlas.co.uk van schoenen, racen en trail in het begin bespreken.
Mijn favoriete eigenschappen in hardloopschoenen
1. Allereerst wil ik erop wijzen dat mijn voeten van gemiddelde breedte zijn (ik gebruik altijd schoenen met een D-breedte), maar een vrij hoog volume (dik van boven naar beneden). Als zodanig kunnen bepaalde schoenen diepteproblemen veroorzaken in de voorvoet (bijv. Nike Free 5.0). Ik hou over het algemeen van schoenen die mijn tenen niet vernauwen of ze samenknijpen, en die een beetje verticaal volume toestaan ??voor mijn voorvoet.
2. Voor langzamere of langere afstanden Nike Air Max 97 Dames geef ik de voorkeur aan schoenen met een zachte hiel en een stevigere voorvoet. Ik ben een lichte hakspits die voornamelijk vanuit de middenvoet naar voren laadt. Een harde hak boven een bepaalde stapelhoogte (niet precies weten wat het is) kan mijn enkel een Adidas ZX 850 Damen beetje aandraaien en zorgt voor een hardere rit (bijvoorbeeld originele Mizuno Sayonara). Ik hou niet van te veel squish in de voorvoet omdat het me doet vallen alsof ik te hard moet werken (bijvoorbeeld Hoka Clifton, Skechers GoRun Ultra). Ik ben toleranter geworden voor schoenen die vari?ren in hiel-voorvoet vallen, maar geef over het algemeen de voorkeur aan minder dan 8 mm offset.
3. Voor racing flats en speed workouts houd ik van schoenen die licht zijn, een lage stapelhoogte hebben, weinig vallen en stevig zijn. Ik hou ook van een beetje extra stijfheid om een ??flat Nike Air Max 1 Mujer responsiever te maken.
4. Ik loop niet te vaak paden en degenen die ik rijd, zijn meestal niet erg technisch. Ik hou over het algemeen van een trailschoen die gemengde weg- en trailroutes aankan en grote uitsteeksels zijn niet nodig voor de meeste dingen die ik doe. Nike Air Max 90 Womens Pink Ik heb ook de neiging om sleepschoenen vaak in de winter te gebruiken wanneer de omstandigheden dit vereisen (bijvoorbeeld knapperig ijs en sneeuw), dus grip is nuttig. Ik hou van een stevige middenzool op paden, maar niet zo stevig dat een schoen hard aanvoelt op weggetjes.
Labi1995
Member

Return to General freshwater