d rubber additieven nodig heeft terwijl zwart

Tropical, temperate, coldwater, ponds, communities, compatibilities, photos and lots more!

d rubber additieven nodig heeft terwijl zwart

Postby Labi1995 » 2018-07-12 01:36

Dit is een recensie van David Henry. David is een 29-jarige echtgenoot en vader van 3 jonge kinderen. Hij heeft meer dan 20 ultra-marathon-evenementen en vele andere kortere races voltooid. Enkele van de opmerkelijke races die hij heeft voltooid zijn onder andere The Nike Air Max Tavas Dames Pike's Peak Marathon, de White River 50 mile en de Speedgoat 50k. Hij heeft gespeeld in verschillende Nike Air Max Tavas Damskie omgevingen, vari?rend van Alaska in de winter tot de woestijn van Arizona. David waardeert goed gemaakte hardloopschoenen, bergpaden en geeft de voorkeur aan een minimale en eenvoudige benadering van zijn hardlopen.
Ik ben al lang op zoek naar de hardloopschoen die in alle situaties werkt: trail / road, training / racen, lange runs / snelle runs. Dit is misschien te veel om van elke schoen te vragen en ik vind dat schoenen, net als goede gereedschappen, met een bepaald doel zijn ontworpen en ontwikkeld en meestal is het een goed idee om ze als zodanig te gebruiken. "The Shoe" bestaat echter nog steeds in mijn hoofd en ik ben niet in staat Nike Air Max Zero Femme geweest om de impuls af te schudden om het voort te zetten in mijn korte maar volledige duik in Adidas NMD Womens de wereld van het runnen van deze laatste vier jaar. Als iemand die op verschillende oppervlakken (vaak in dezelfde race) traint en racet, is 'The Shoe' de heilige graal van hardloopgereedschap en daarom gaat mijn zoektocht gewoon verder. De nieuwste kandidaat is The North Face Ultra Trail. Vroeger was ik een gramteller en ik zou geen schoenen kopen die meer dan 8 oz wogen. Ik ben me echter gaan realiseren dat als ik realistisch moet zijn, elke trailschoen met alle benodigde functies eerder in het bereik van 8-9 oz zit dan in sub 8 oz, dus de Ultra Trail sluipt gewoon in mijn huidige wearable zone bij 8.9 oz.
Omdat ik geen antwoord kreeg van The North Face op hun ontwerpfilosofie voor de schoen en de beoogde markt (iets dat ik graag Nike Air Max 2017 Heren wil weten omdat het de reden voor sommige van de ge?mplementeerde functies helpt begrijpen), heb ik Nike Run Court Lite Hombre dit van de North Face-website gehaald :
"Tackle lange runs over ruig, oneffen terrein met de bescherming van een duurzame, maar lichte hardloopschoen die is afgewerkt met trail-specifieke Vibram?-zolen. De Ultra Protection-reeks is ontworpen om kritieke impact- en elementbescherming te bieden en tegelijkertijd overtollig gewicht te elimineren voor onge?venaarde prestaties op elk terrein. FlashDry ? -vezels in de voering en de ademende Ultra Airmesh-constructie beheren vocht om schuren en hete plekken te verminderen. Pebax? CRADLE ? -technologie in de tussenzool biedt een uitzonderlijk energierendement voor een veerkrachtig gevoel en bescherming tegen stoten voor betere stabiliteit. "Hoewel de TNF Ultra Trail niet flitsend is, is het Nike Air Max 90 Hombre Azul een schone schoen met een bovendeel in de bovenstijl. Eén ding dat ik op prijs stel dat het op de Nike Blazer Womens markt tegenwoordig enigszins ongewoon lijkt, is het geheel zwarte rubber op de buitenzool. Hoewel dit misschien niet zo aantrekkelijk is voor sommigen die zoveel mogelijk kleur prefereren, heb ik gemerkt dat gekleurde rubber om de een of andere reden niet zo goed lijkt te presteren of op te houden als klassiek zwart. Ik ben er zeker van dat iemand in de rubberindustrie of een chemicus kan uitleggen waarom (ik vermoed dat gekleurd rubber additieven nodig heeft terwijl zwart zuiverder rubber is), maar dit is mijn ervaring.
Wat design betreft vallen een paar dingen op. De belangrijkste hiervan is het gebruik van een volledige buitenzool (een must in mijn boek!). Het Vibram-rubber heeft geen uitsnijdingen, pods of gekke uitsteekselontwerpen Nike Air VaporMax Damskie (steek je hand omhoog als je ooit een buitenzool op een rotsachtig pad hebt gescheurd!). De Adidas Superstar Mens kistvormige nokken zijn ongeveer net zo goed als de vorm en diepte gaan, en het rubber geeft goede grip op zowel losse als harde oppervlakken. Ik vraag echter de noodzaak om ze op verschillende gebieden groter / kleiner en meer of minder dicht te maken. TNF beweert dat ze dit hebben gedaan om de hogere slijtagezones weer te geven, maar ik ben van mening dat een meer gelijkmatig verdeeld en uniform ontwerp van de nokken het beste werkt voor de meest mogelijke mensen.
Labi1995
Regular member

Return to General freshwater