video is fantastisch om je te

Tropical, temperate, coldwater, ponds, communities, compatibilities, photos and lots more!

video is fantastisch om je te

Postby Labi1995 » 2019-02-12 02:21

Salomon staat op het punt om op een grote manier in de lichte, low-drop trail-schoenenmarkt te stappen met de in behandeling zijnde release van de S-Lab Sense. The Sense is de schoen die Kilian Jornet droeg tijdens zijn overwinningen op de 2011 Western States www.johanweststeijn.nl 100 en de 2011 Ultra-Trail du Mont Blanc. Laag, licht en snel, de Salomon S-LAB Sense is een raceschoen van topniveau, ontworpen met betrokkenheid van topatleten om natuurlijke voetbewegingen en lopen op de voorvoet toe te staan. Het heeft een naadloze constructie met een ademend open mesh bovenwerk. Het biedt een Nike Air Max 270 Donne naadloze pasvorm met SENSIFIT ? -technologie en beschermende TPU-neus. Het heeft een kanten zak met het Salomon QUICKLACE ? -systeem en een tongafdekking. Deze schoen heeft een dynamische tractie en maakt lichtgewicht racen mogelijk. Ik moet deze schoen zelf nog in levende lijve zien, maar vorige week ontving ik een e-mail waarin ik vroeg of ik bereid was om een ??paar schoenen weg te geven aan een lezer - vandaar deze post. Hier zijn de enige twee regels (die restrictief zijn, dus lees aandachtig!), Zojuist drie Nike Air Max 95 Femme nieuwe video-voorbeelden geplaatst van binnenkort te verschijnen schoenen uit Saucony: de Saucony Kinvara 3, Saucony Kinvara TR (een trail van Kinvara!), en een veterwarmer van Saucony Hattori LC. Ik had het geluk om eerder deze week een paar van de Kinvara 3's te ontvangen, en hardlopers zullen blij zijn om te horen dat www.anbilazio.it het dezelfde geweldige uitstraling van eerdere versies van de Kinvara behoudt, terwijl het een vleugje duurzaamheid toevoegt aan de zool (en het ziet er echt uit leuk…). Hiervan moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk het meest enthousiast ben over de Hattori - hield van het gevoel van het origineel, maar het bovenste werkte gewoon niet goed voor mij - in de hoop dat de veters de pasvorm verbeteren. Hoe dan ook, hier zijn de video's: Scott Douglas, senior editor en voormalig hoofdredacteur van Running Times Magazine, Adidas Superstar Womens schrijft de Runner's World Guide voor minimalistisch en barefoot hardlopen, die volgend jaar uitkomt. Hij wil graag met sommige mensen diepgraven praten met overtuigende, minimalistisch gerelateerde verhalen. Ik bood aan om zijn verzoek hier op Runblogger te plaatsen, want ik weet zeker dat velen van jullie persoonlijke verhalen hebben die het waard zijn om te delen. Dit is het soort ding waar Scott naar op zoek is: "Archetypen zouden omvatten: volledige omschakeling naar minimalisme en succes om niet blessurevrij te zijn na jarenlange strijd in conventionele schoenen; te snel te diep gaan in het minimalisme en tegenslagen hebben; blije mediums (integreer schoenen en andere aspecten in een al lang bestaande routine met succes terwijl je veel eerdere praktijken in stand houdt). "Het doel van Scott in het boek is om" praktisch, www.aromery.co.uk gefundeerd advies te geven aan de overgrote meerderheid van hardlopers die tussen extremen leven en werken " - met andere woorden, hij probeert een gebalanceerde middenwegbenadering te nemen en is niet van plan om extreme standpunten te presenteren aan beide kanten van het probleem. Looptijd heeft net een uitstekende video gepost door fysiotherapeut en gangmaker Jay Dicharry die enkele zelfevaluatietechnieken die u kunt gebruiken om te bepalen of u een gemakkelijke overgang naar meer minimalistische hardloopschoenen of blootsvoets lopen zult hebben. Ik ben een groot voorstander geworden van het belang van balans en de juiste grote teenfunctie voor stabiliteit tijdens de standfase van hardlopen, en deze video is fantastisch om je te laten zien hoe je kunt bepalen hoe je in deze gebieden opstapelt. Het grote nieuws in de wereld van het Adidas Superstar Femme runnen van wetenschap in de afgelopen week was de release van een onderzoek van een locomotiefabriek aan de Universiteit van Colorado. De studie, getiteld "De metabole kosten van het lopen op blote voeten versus shod: is lichter beter?", Werd geleid door Jason Franz, en was co-auteur van Corbyn Wierzbinski en Rodger Kram. Ik ontving een persbericht over de studie van een van de co-auteurs vorige week, en het citaat in de titel van mijn bericht komt rechtstreeks uit de eerste alinea van de release (ik heb nu ook de volledige tekst gelezen). In het persbericht beschrijven ze hun experiment als volgt: "In het onderzoek liepen 12 proefpersonen met een aanzienlijke blootsvoets loopervaring 7,5 MPH met een middenvoet-slagpatroon op een gemotoriseerde loopband, zowel op blote voeten als in lichtgewicht schoenen met kussen (~ 150 g / Nike Air Max Tavas Femme schoen, 5,4 oz). In aanvullende proeven bevestigden ze kleine leadstrips aan elke voet / schoen (~ 150, ~ 300, ~ 450 g). Voor elke aandoening maten ze de zuurstofconcentraties van de proefpersonen en de productie van koolstofdioxide als een index van metabole kosten. "
Labi1995
Addicted member

Return to General freshwater